אטרקציות לילדים בפריז – היעד המושלם למשפחה?

eiffel tower

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

פריז היא לא רק יעד רומנטי לזוגות אלא גם מקום מושלם למשפחות עם ילדים. עם האווירה הקסומה, האטרקציות והפעילויות המגוונות שלה, פריז מציעה משהו לכל אחד. מציוני דרך איקוניים כמו מגדל אייפל ועד חוויות קסומות בדיסנילנד פריז, העיר אף פעם לא משעממת את הילדים.

לבקר במגדל אייפל האייקוני עם ילדים

מגדל אייפל, אחד מציוני הדרך המוכרים ביותר בעולם הוא לא רק פלא הנדסי אלא גם אטרקציה פנטסטית לילדים.

התחילו בעלייה במעלית למרפסת התצפית בקומה העליונה, ילדיכם יופתעו מהנופים הפנורמיים עוצרי הנשימה של פריז. עודדו אותם לזהות ציוני דרך מפורסמים כשהם צופים על העיר מלמעלה.

גולת כותרת נוספת לילדים היא מופע האורות של מגדל אייפל, המתקיים מדי ערב. כשהשמש שוקעת, המגדל מתעורר לחיים עם תצוגה מסנוורת של אורות מנצנצים. מצאו מקום נעים בפארק שאן דה מארס וצפו בעיניהם של ילדיכם נדלקות בפליאה.

בעת ביקור במגדל אייפל עם ילדים, חשוב לתכנן מראש. בחירת הזמן הנכון לביקור יכולה לעשות הבדל גדול בהימנעות מתורים ארוכים. בנוסף, שקלו להזמין כרטיסים מראש כדי לדלג על התור.

eiffel tower

ההרפתקאות הקסומות בדיסנילנד פריז

כשמדובר באטרקציות לילדים בפריז דיסנילנד פריז הוא ביקור חובה לגמרי. פארק שעשועים קסום זה מציע עולם של כיף והתרגשות לילדים בכל הגילאים. מדמויות אייקוניות כמו מיקי מאוס וסינדרלה ועד מתקנים מרגשים והופעות חיות, דיסנילנד פריז מבטיח חוויה קסומה לכל המשפחה.

צאו לטיול במורד הרחוב הראשי וטבלו את עצמכם באווירה המקסימה של דיסני. תנו לילדיכם לפגוש את הנסיכות האהובות עליהם בביתן הנסיכה או הצטרפו לגיבורי העל האהובים עליהם באקדמיית גיבורי העל של מארוול. תיהנו מהרפתקאות מרטיטות לב במתקנים אייקוניים כמו הר החלל ושודדי הקאריביים.

עבור משפחות המבקרות בדיסנילנד פריז חשוב לתכנן מראש. השתמשו במערכת FastPass כדי למזער את זמני ההמתנה לאטרקציות פופולריות. קחו הפסקות לאורך כל היום ותיהנו מארוחה באחת ממסעדות הנושא הרבות בפארק. ואל תשכחו לתפוס את מופע הזיקוקים המרהיב המאיר את טירת היפהפייה הנרדמת בלילה.

אם אתם מעוניינים ללמוד עוד לפני הטיול שלכם בפריז על אטרקציות, מלונות, מסעדות ומידע נוסף באתר לגלות את פריז

קצת תרבות במוזיאון הלובר

מוזיאון הלובר הוא לא רק אוצר בלום של אמנות, אלא גם מציע מגוון רחב של פעילויות ידידותיות למשפחות. הילדים יכולים לצאת לסיורים אינטראקטיביים שתוכננו במיוחד כדי להעסיק מוחות צעירים ולהכיר להם את נפלאות האמנות. סיורים אלה משתמשים במשחקים, סיפורים ופעילויות מעשיות כדי להפוך את החוויה למהנה וחינוכית.

בנוסף, מוזיאון הלובר מארגן סדנאות אמנות שבהן ילדים יכולים לשחרר את היצירתיות שלהם וליצור יצירות מופת משלהם. סדנאות אלה, בהנחיית מדריכים מנוסים, מספקות הזדמנות ייחודית לילדים ללמוד על טכניקות וסגנונות אמנות שונים.

כשאתם מבקרים בלובר עם ילדים, הקפידו לבדוק את תערוכות החובה של המוזיאון, כמו המונה ליזה האייקונית או הממצאים המצריים העתיקים. מומלץ גם לתכנן את הביקור מראש ולשקול רכישת כרטיסי skip the-line כדי להימנע מתורים ארוכים.

לטיול בלתי נשכח במוזיאון הלובר, דאגו להעסיק את ילדיכם ביצירות האמנות, לעודד את סקרנותם ולתת לדמיון שלהם לנסוק!

louvre museum

כיף ורוגע בגני לוקסמבורג

בעת ביקור בפריז עם ילדים, טיול בגני לוקסמבורג הוא חובה. הפארק היפה הזה מציע מגוון פעילויות חוצות שילדים יאהבו.

הגנים כוללים מספר מגרשי משחקים בהם הילדים יכולים לרוץ, לטפס ולהחליק כאוות נפשם. בפארק מתקיימים גם מופעי בובות, שבטוח ירתקו את הקהל הצעיר עם ההופעות הקסומות שלהם.

לחוויה ייחודית, משפחות יכולות לשכור סירות מפרש קטנות ולהוציא אותן לבריכה המרכזית. הילדים ייהנו לנווט בסירה שלהם בעודם סופגים את הסביבה השלווה.

אל תשכחו להביא איתכם שמיכת פיקניק וכמה חטיפים, שכן גני לוקסמבורג הם המקום המושלם לפיקניק משפחתי נינוח. תוכלו לספוג את הנוף היפה בעודכם נהנים יחד מארוחה טעימה.

בסך הכל, גני לוקסמבורג מספקים אפשרויות אינסופיות לבילוי בחיק הטבע ורגיעה למשפחות המבקרות בפריז.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

הבלוג המקיף ביותר עם כל המידע, ההמלצות והטיפים שצריך לטיולים לילדים ומשפחות! התחילו להנות מטיולים מדהימים לכל המשפחה

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

צרו איתנו קשר