הסעות לטיולים לכל המשפחה – אוטובוס או מיניבוס?

אוטובוס

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

בחירת אמצעי התחבורה הנכון שבו משתמשת חברת הסעות לטיולים לכל המשפחה, תלויה במספר גורמים, בהם נדון בשורות הבאות. על הדרך, נבין גם כיצד חוסכים כסף ומתייעלים מבחינת הבחירה במיניבוס, מידיבוס או אוטובוס – המשיכו לקרוא.

 

אוטובוס, מיניבוס והפרטים שביניהם

אם אתם מתלבטים בין אוטובוס למיניבוס, קודם כל חשוב לדבר על גודל המשפחה, או לחילופין, כמות הנוסעים לטיול. אם המשפחה גדולה, אוטובוס הוא הבחירה הנכונה, אבל הוא יהיה רלוונטי רק כאשר תצטרכו כ-50 – 60 מושבים. אם אתם צריכים פחות מושבים מהמספר הנ"ל, ייתכן שתוכלו להסתפק במיניבוס או מידיבוס. מעבר לפקטור של כמות מקומות הישיבה, חשוב להביא בחשבון את הנושא של המרחק, התקציב והנוחות הנדרשת. לא פעם, דווקא המיניבוסים הם הנוחים יותר עבור אנשים מבוגרים ואנשים בעלי מוגבלויות תנועה. לכן, בחרו את כלי הרכב בהתאם לצרכים הספציפיים שלכם.

 

קחו בחשבון את רמת האבזור של כלי הרכב

בואו נרחיב לגבי המרחק שהנסיעה מצריכה מחברת ההסעות וגם ממכם. אם הטיול ארוך, הזמנת הסעות לטיולים בארץ באוטובוס זו הבחירה הנוחה יותר מכמה סיבות. לצורך העניין, אוטובוסים מצוידים לא רק במערכות מולטימדיה, אלא חלקם מצוידים גם במקררים, שירותים ועוד. כך, נוסעי המשפחה יוכלו להתפנק בזמן הנסיעה, להתרווח ואפילו להקשיב להסברים של מדריך הטיולים (אם שכרתם את שירותיו בתוספת תשלום כמובן). יש לציין בנקודה זו, שלא כל חברות ההסעות מספקות גם שירות של מורה דרך. מדריכים פועלים בד"כ בתור פרילנסרים, אך ניתן למצוא אותם בקלות דרך חלק מחברות ההסעות.

אוטובוס

גם מיקום הטיול צריך להילקח בחשבון

אם המשפחה קטנה, מיניבוס יכול להיות הבחירה הנכונה גם מתוך סיבות תקציביות, אבל גם מתוך סיבות פרקטיות. מיניבוסים יכולים להכיל עד 20 נוסעים, ולעיתים קצת מעבר ל-20, כך שעדיין יש מספיק מקום לכולם כאשר מדובר במשפחה קטנה. מיניבוסים גם נוחים יותר לנהיגה בדרכים צפופות, כמו עיר גדולה או פקקים. אם אתם מטיילים במרכז הארץ, אולי אפילו בתל אביב, אין ספק שמיניבוס יהיה הבחירה החכמה ביותר. אגב, זה נכון גם מבחינת ענייני חניה וגם מבחינת התנועה עצמה בתוך העיר.

 

לסיכום, השוואה בין כלי התחבורה של חברות ההסעות

בסיכומו של דבר, אין יותר ברור מאשר מראה עיניים, לכן ריכזנו עבורכם מידע הנוגע להשוואה בין כלי התחבורה שמציעות חברות ההסעות בשוק. הנה המאפיינים והפירוט של כל אחד מהכלים שדיברנו עליהם:

גורם שכדאי לקחת בחשבון

אוטובוס

מיניבוס

גודל כלי הרכב

יכול להכיל כ-50 – 60 נוסעים, לעיתים גם יותר.

מכיל 10 – 23 מקומות ישיבה.

מרחק הנסיעה

מתאים לטיולים ארוכים יותר בד"כ.

יתאים לטיולים קצרים וארוכים גם יחד.

נוחות הנסיעה

יהיה פחות נוח לנסיעה עירונית.

יהיה נוח יותר לנסיעה בדרכים צפופות ופקוקות.

מחיר

כ-600 – 1,500 ₪ למרחקים קצרים.

כ-400 – 1,000 ₪ למרחקים קצרים.

בסופו של דבר, הבחירה בין אוטובוס למיניבוס היא אישית וצריכה להיות מותאמת לצרכים האישיים של הנוסעים. מומלץ לשקול את הגורמים החשובים לכם ביותר בעת קבלת ההחלטה, כי החלטה לא נכונה עלולה להוביל לקלקול של הטיול והכיף. והכי חשוב, תמיד השתדלו לערוך השוואת מחירים בין חברות הסעה מומלצות לטיולים בארץ.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

הבלוג המקיף ביותר עם כל המידע, ההמלצות והטיפים שצריך לטיולים לילדים ומשפחות! התחילו להנות מטיולים מדהימים לכל המשפחה

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
eiffel tower

אטרקציות לילדים בפריז – היעד המושלם למשפחה?

פריז היא לא רק יעד רומנטי לזוגות אלא גם מקום מושלם למשפחות עם ילדים. עם האווירה הקסומה, האטרקציות והפעילויות המגוונות שלה, פריז מציעה משהו לכל אחד. מציוני דרך איקוניים כמו מגדל אייפל ועד חוויות קסומות בדיסנילנד פריז, העיר אף פעם לא משעממת את הילדים.

לקריאת המאמר »

צרו איתנו קשר