טיול לכל המשפחה בארהב – לא לשכוח ביטוח!

ארצות הברית

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

איזה כיף שבימינו ישראלים מקבלים פטור מוויזה לארה"ב, כך שכל מה שנותר לעשות הוא לרכוש את ביטוח הנסיעות המותאם שלכם. ובכן, רגע לפני שמגהצים את האשראי בחברת הביטוח, הנה כמה דגשים והיבטים ששווה להביא בחשבון כדי לחסוך בכיס.

 

כמה מילים על ביטוח הנסיעות שלכם לארה"ב

טיול לכל המשפחה בארה"ב זו חוויה בלתי נשכחת, אין ספק, אך הטיול גם יכול להיות יקר ומאתגר, במיוחד אם טסים עם מספר רב של ילדים ונדרש לרכוש ביטוחי נסיעות לכולם. עם זאת ולמרות העלויות הניכרות, כדי להבטיח שהטיול שלכם יהיה מוצלח ושחלילה לא תצטרכו להתמודד עם הפתעות לא נעימות, חשוב לרכוש ביטוח נסיעות. מצד אחד, ביטוח נסיעות לארצות הברית של פספורט קארד מהווה את אחת האופציות הכי פופולאריות בימינו. מצד שני, ישנן לא מעט חברות ביטוח נסיעות אחרות בשוק. במה בוחרים, ולמה? – המשיכו לקרוא.

ארצות הברית

למה דווקא ביטוח נסיעות פספורט קארד?

למי שעדיין לא מכירים את אחד ממוצרי הביטוח הכי פופולאריים בישראל בשנים האחרונות, אתם מוזמנים להכיר את הביטוח העונה לשם פספורט קארד. ביטוח נסיעות לארצות הברית של פספורט קארד מאפשר לכם להפעיל את הפוליסה בכל רגע נתון שבו תחליטו לגהץ את הכרטיס המגנטי של חברת הביטוח, וזה מה שהופך אותו למבוקש כל כך. חברת הביטוח מציידת את המבוטחים בכרטיס מגנטי זהה לכרטיס אשראי, בעזרתו ניתן לשלם על הוצאות שונות אשר כלולות בפוליסת הביטוח של המבוטחים, ועד כדי כך זה קל. ביטוח נסיעות מסוג זה המכסה אתכם במקרים כמו ביטול טיסה או עיכובה, אובדן או גרימת נזק לכבודתכם, טיפולים רפואיים בחו"ל, החזרי הוצאות במקרה של חלילה תאונה או מחלה בחו"ל ועוד.

 

מהם התנאים או ההגבלות של ביטוח הנסיעות?

כאשר אתם בוחרים ביטוח נסיעות למשפחות, חשוב לשים לב למספר תנאים והגבלות נפוצות בפוליסות חברות הביטוח. לצורך העניין, יש לקחת בחשבון כי כל חברת ביטוח מציעה סכום כיסוי אחר. במילים אחרות, אם חלילה תמצאו את עצמכם במצב של הפעלת הפוליסה, כל חברת ביטוח תציע לכם כיסוי הוצאות עד סכום מסוים, חלקן אפילו עד 3 או 5 מיליון ₪. כמו כן, קחו בחשבון שכל פוליסה מציעה כיסוי שונה לפעילויות תיירותיות, לספורט אתגרי ועוד. באופן כללי, חשוב לרכוש את הביטוח מוקדם, כדי שיהיה לכם זמן לעבור על ההבדלים בין הפוליסות של חברות הביטוח. אם הגבלות מסוימות אינן מתאימות לצרכים שלכם, יהיה לכם זמן למצוא חברת ביטוח אחרת.

 

לסיכום, איך להוזיל ביטוח נסיעות למשפחות?

אם אתם טסים עם ילדיכם לארה"ב, כנראה שאף אחד לא צריך לספר לכם עד כמה ההוצאות הכרוכות בטיול הולכות להיות משמעותיות, וזה עוד לפני שדיברנו על עלויות הביטוחים. זה נכון שפר אדם, העלויות אינן גבוהות ומגיעות עד עשרות שקלים בודדים ליום. אבל כשמדובר במשפחה שלמה, העלויות יכולות להגיע למאות שקלים וגם יותר, תלוי בסוג הביטוח ובמשך השהות שלכם בארה"ב. לכן, הטיפ האחרון שלנו אליכם הוא – לערוך השוואת מחירים בין חברות ביטוח נסיעות לחו"ל. סקר שוק שלא אמור לקחת לכם יותר מ-5 – 6 דקות, יכול לחסוך לכם עשרות אחוזים בביטוח הנסיעות לכל המשפחה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

הבלוג המקיף ביותר עם כל המידע, ההמלצות והטיפים שצריך לטיולים לילדים ומשפחות! התחילו להנות מטיולים מדהימים לכל המשפחה

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
eiffel tower

אטרקציות לילדים בפריז – היעד המושלם למשפחה?

פריז היא לא רק יעד רומנטי לזוגות אלא גם מקום מושלם למשפחות עם ילדים. עם האווירה הקסומה, האטרקציות והפעילויות המגוונות שלה, פריז מציעה משהו לכל אחד. מציוני דרך איקוניים כמו מגדל אייפל ועד חוויות קסומות בדיסנילנד פריז, העיר אף פעם לא משעממת את הילדים.

לקריאת המאמר »

צרו איתנו קשר