ביטוח נסיעות למשפחות – איפה להשוות מחירים?

טיול משפחתי

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

איפה להשוות מחירים של ביטוחי נסיעות לחו"ל, כמה כסף אפשר לחסוך ככה ועל מה חשוב לשים את הדגש? בשורות הבאות, ריכזנו עבורכם את המידע שיחסוך לכם כסף ויכוון אתכם לביטוח הנכון לכם ביותר.

 

היכן אפשר לעשות השוואת מחירי ביטוח לחו"ל?

ניתן להשוות מחירים של ביטוח נסיעות לחו"ל באתרי השוואת ביטוחים, כגון אתר gooday ודומיו, מה שבתורו יפתח בפניכם את דלת החיסכון בכיס. עם השוואה די פשוטה שאורכת לא יותר מכמה דקות בודדות וכמה קליקים, תוכלו להוזיל את עלויות הביטוחים במידה ניכרת. אם אתם מתכננים טיסה לחו"ל עם הילדים, חשוב לציין ולהזכיר שעלויות הביטוחים יכולות להגיע לסכומים משמעותיים. בעוד שביטוח לאדם יחיד יכול לעלות עשרות שקלים ליום, ביטוחים מרובים יגיעו למאות וגם אלפי שקלים לקבוצת אנשים אשר טסה לתקופה ממושכת. לכן, ככל שאתם טסים כקבוצה גדולה יותר של אנשים, ככה יותר חשוב לערוך השוואת מחיר ביטוח נסיעות לחו"ל לכל יעד.

טיול משפחתי

מה מאפשרת השוואת המחירים לביטוחי נסיעות?

אתרי השוואת ביטוחים מאפשרים למשתמש להזין את פרטי הנסיעה שלו, כגון היעד, תאריכי הנסיעה ומספר המבוטחים, ואז לקבל תוצאות של השוואה בין ההצעות של חברות הביטוח השונות. יש לציין, את ההצעות הקונקרטיות ניתן לקבל ישירות מחברות הביטוח, מכיוון שתידרשו לספק להן מידע הנוגע למצבים רפואיים שונים. זהו מידע שנמצא תחת חיסיון רפואי, כך שמידע זה אינו מגיע לאתרי השוואות המחירים. עם זאת, המידע שכן מגיע לאתרי השוואות המחירים הינו המידע הנוגע לשביעות הרצון של לקוחות חברות הביטוח השונות. לכן, באתר gooday מומלץ לעבור על ביקורות, דירוגים וחוות דעת הניתנות על חברות הביטוח.

 

למה כדאי להשוות מחירים?

השוואת מחירים של ביטוח נסיעות לחו"ל היא חשובה מכמה סיבות, אבל הסיבה העיקרית היא שהמחירים יכולים להשתנות במידות ניכרות בין חברות הביטוח השונות. פעמים רבות, ניתן למצוא פערים של מאות שקלים בין ההצעות, במיוחד אם מתכננים טיסה הכרוכה במספר רב של אנשים. מעבר לכך שתוכלו להוזיל את העלויות, תוכלו גם להכיר טוב יותר את סוגי הכיסויים המוצעים בפוליסות השונות, וזאת בזכות השוואה בין כמה הצעות שונות. תסקרו, תבדקו ותבחנו לעומק את סוגי הכיסויים, כך שתוכלו לבחור בפוליסה המתאימה לכם ביותר.

 

לסיכום, מס' טיפים להשוואת מחירי ביטוחים לחו"ל

כאשר אתם משווים מחירים של ביטוח נסיעות לחו"ל, כדאי לשים לב לכל הפרטים של ההצעות. לצורך העניין, חשוב לוודא שההצעות שאתם משווים כוללות את אותם הכיסויים, באותה תקופת ביטוח ובאותו היעד. כמו כן, שימו לב למידע שנמצא "בין השורות", כי לעיתים, חברות ביטוח עשויות להציע כיסויים דומים, אך עם הבדלים קטנים, כגון גובה הכיסוי המקסימלי של הביטוח. וטיפ אחרון מאיתנו, אל תתעצלו, כי זה ישתלם לכם מבחינה צרכנית. לכן, כדאי להקדיש זמן להשוואת מחירים בין כמה חברות ביטוח, כדי למצוא את ההצעה שהכי משתלמת והכי מתאימה לנסיבות הנסיעה הספציפית שלכם.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

הבלוג המקיף ביותר עם כל המידע, ההמלצות והטיפים שצריך לטיולים לילדים ומשפחות! התחילו להנות מטיולים מדהימים לכל המשפחה

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
eiffel tower

אטרקציות לילדים בפריז – היעד המושלם למשפחה?

פריז היא לא רק יעד רומנטי לזוגות אלא גם מקום מושלם למשפחות עם ילדים. עם האווירה הקסומה, האטרקציות והפעילויות המגוונות שלה, פריז מציעה משהו לכל אחד. מציוני דרך איקוניים כמו מגדל אייפל ועד חוויות קסומות בדיסנילנד פריז, העיר אף פעם לא משעממת את הילדים.

לקריאת המאמר »

צרו איתנו קשר